Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nokia on Indias ostetuim mobiiltelefon
Ligi 70 protsenti Indias mullu jaanuarist novembrini müüdud telefonidest kannab Nokia või Samsungi firmamärki, kirjutab Kauppalehti.
Uuringufirma GfK Nielsen andmetel oli Nokia turuosa sellel ajavahemikul 49,2 protsenti. Korea Samsungi turuosa oli 20,5 protsenti, LG turuosa 5 protsenti.
Nokia tuntust India turul on GfK Nielseni andmetel aidanud suurendada eelkõige N8.
Eelmisel aastal oli Nokia ajalehe Economic Times kaubamärgiuuringu järgi Indias usaldusväärseim kaubamärk.
Indias müüdi eelmisel aastal hinnanguliselt 159 miljonit mobiiltelefoni. India on üks kiiremini kasvavaid mobiiliturge maailmas.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.