Ligi 70 protsenti Indias mullu jaanuarist novembrini müüdud telefonidest kannab Nokia või Samsungi firmamärki, kirjutab Kauppalehti.
Uuringufirma GfK Nielsen andmetel oli Nokia turuosa sellel ajavahemikul 49,2 protsenti. Korea Samsungi turuosa oli 20,5 protsenti, LG turuosa 5 protsenti.
Nokia tuntust India turul on GfK Nielseni andmetel aidanud suurendada eelkõige N8.
Eelmisel aastal oli Nokia ajalehe Economic Times kaubamärgiuuringu järgi Indias usaldusväärseim kaubamärk.
Indias müüdi eelmisel aastal hinnanguliselt 159 miljonit mobiiltelefoni. India on üks kiiremini kasvavaid mobiiliturge maailmas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nokia lükkab edasi oma E7 nutitelefoni poodidesse saatmise tulevasse aastasse, vahendab Bloomberg.
Tavatult teravas vormis valmistab Nokia tegevjuht Stephen Elop ette oma töötajaid drastilisteks muutusteks.
Nokia koondab Soomes kõige rohkem 800 inimest, koondatavate täpsem arv selgub järgmise aasta alguses, kirjutab Helsingin Sanomat.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.