Eesti inimesed hoiavad suhtluses füüsilist distantsi, kuid erutuvad ja tulevad üksteisele lähedale ilmselt ainult internetis, ütles Eesti Meedia juhatuse esimees Mart Kadastik.
"Kommentaarium on väga inetu, ma ei soovita kellelgi seal käia," vahendas ERRi uudisteportaal Kadastiku sõnu täna toimunud toiduainetööstuse aastakonverentsilt.
Kadastik ütles, et veebiportaalide kommentaariume külastab ainult 10-15 protsenti kasutajatest ning ise kommenteerijaid on sadades, seejuures on ka näha, kust nad tulevad - poliitiliste sündmuste aegu tihti linnavalitsustest või ministeeriumitest.
Tema sõnul ei tunta üksteist ja paljude inimeste puhul ei pruugitaks nendega suheldagi tahta, kui teataks, mida nad internetikommentaarides on kirjutanud.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.