Ligi veerand SAABi omanikfirma Spyker Cars aktsiatest on liikumas Hiina suurimale börsil noteeritud automüügiketile Pangda Automobile Trade, kirjutab uudisteagentuur Reuters.
Amsterdami börsil noteeritud Spyker Cars, mis on rohkem tuntud kui Rootsi kunagise kuulsa autobrändi SAAB omanik, teatas et saab Pangdalt 110 miljoni eurose rahasüsti. Sellest 65 miljonit eurot läheb aktsiakapitali täiendamiseks, mille tulemusena saab Hiina automüügikett enda kätte 24% Spyker`i aktsiapakist.
Spykeri sõnul aitavad Hiina automüügiketilt saadavad rahad kindlustada ettevõte jaoks keskpika rahastamise.Ettevõtte tegevjuht Victor Muller sõnul peaks tehing saama Hiina ametnikelt märksa lihtsalt heakskiidu, kuna Pangda on autode müügikett aga mitte tootja. „65 miljoni euro kontole saamine vajab siiski veel kõva tööd. Sellest summast piisab meile keskpikaks perspektiiviks või aastaks,“ täpsustas Muller.
Spyker ostis SAABi General Motorsilt juba enam kui aasta eest, kuid Hollandi luksuslike sportautode tootjal on endiselt probleemid ettevõtte restruktureerimisega.
Täna teatatud tehing on tõstnud Spykeri aktsia hinda Amsterdami börsil 18,3%, tasemeni 4,2 eurot. Võrreldes 2004. aasta börsiletuleku hinnast (15,50 eurot) on aktsia aga järele andnud ligi kolmveerandi.
Seotud lood
Rootsi Saabi ostnud Hollandi firma Spyker Cars NV allkirjast täna uue lepingu kahe Hiina firmaga, mis annab juhul, kui kõik kinnitused ja kooskõlastused saadaks, ohjad Volvo järel ka selles Rootsi autotootjas hiinlastele.
Rootsi Saabi „elupäästja“ ja tulevane kaasomanik Hawtai on ise autosid tootnud vaid ühe aasta ning läinud aasta toodanguks nimetatud 81 000 sõidukit on küsitav, kirjutab Rootsi päevaleht Svenska Dagbladet, tuginedes Rootsi Pekingi saatkonna infole.
Hollandi sportautode tootja ja Saabi omaniku Spykeri tehing Hiina Hawtaiga Rootsi raskustes autotootja päästmiseks kukkus läbi, teatas Spyker, kuna väidetavalt ei saadud sellele Hawtai kõigi omanike nõusolekut, vahendab agentuur TT.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.