Andres Sarri tõusis majandustegijana orbiidile 1990. aastate alguses, mil ta noore tööstusjuhina võitles Tallinna Ekskavaatoritehase erastamise eest ning võitis, edestades oma pakkumisega nn. punadirektoreid, meenutas Ekspress Grupi suuromanik Hans H Luik.
Eks-kaubamaja loomise järel kujunes Andres Sarri suurimaks läbilöögiks AS Saksa Auto loomine, mille karismaatilised juhid viisid Volkswageni läbimüügi Eesti automüügi tippu, rääkis Luik Delfile.
"Muheda loomuga organiseerijana sobis Sarrile vabal ajal hästi tegevus jahiliidus, muu hulgas viis Sarri laia jahisõpruskonda safaridele kaugetes Aafika savannides. Ühest taolisest eksootilisest sõidust sai alguse ka pikalt kestnud ja palju tuska tekitanud kaitsepolitsei uurimine ning kuigi Sarri puhul uurimine lõpetati, sest ei tuvastatud omakasulist tulu nendest tegevustest, räsis mainekaotus ärimeest psühholoogiliselt rängalt. Sõbrad, kes Andrest neil päevil külastasid, nägid südika firmajuhi asemel murelikku meest, kelle kehakaal ja tervis talle endale ja lähedastele jätkuvalt suurenevat muret valmistasid," lausus Luik.
Seotud lood
Valdusfirma Eesti Talleksi juht ja üks omanikke Andres Sarri on surnud.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.