• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • 13.07.11, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postkontoritest kõneaja ostmine on kahekordistunud

Eesti Post pakub EMT ja Tele2 kõnekaartide kasutajatele võimalust postkontorites kõneaega osta. Suvel on huvi teenuse vastu märgatavalt tõusnud, teatas ettevõte.
Kõnekaartide elektroonilise laadimise võimalust hindavad eriti kõrgelt maal elavad inimesed. Kuna Eesti Postil on üle riigi 360 kontorit, siis muutub kõneaja lisamine inimestele märksa mugavamaks ning paraneb teenuse kättesaadavus.
Võrreldes tavapärase kraapekaardiga on e-kõnekaart kasutajasõbralikum. Elektroonilise kõneajakaardi puhul trükitakse kassas tšekile kõneaja laadimiskood. Kui see telefoni sisestada ja siis helistada, laekub ostetud kõneaeg kõnekaardi kontole.
Telekommunikatsiooniettevõtted liiguvad oma teenustega järjest e-kanalitesse, sest seal on võimalik pidevalt oma teenuseid pakkuda ega pole vaja toota abivahendeid nagu kraapekaardid. See muudab teenused ka keskkonnasõbralikumaks ja säästlikumaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele