2011. aasta viimaseks kvartaliks on Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) reserveerinud eraisikute ostusoovide täitmiseks kuni 15 000 kuupmeetrit küttepuitu. Tulles vastu tarbijate soovidele on eraisikutel esmakordselt võimalus küttepuidu eest tasuda järelmaksuga.
2011. aasta viimaseks kvartaliks on Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) reserveerinud eraisikute ostusoovide täitmiseks kuni 15 000 kuupmeetrit küttepuitu. Tulles vastu tarbijate soovidele on eraisikutel esmakordselt võimalus küttepuidu eest tasuda järelmaksuga.
„RMK koostööpartneri vahendusel saavad tarbijad tasuda küttepuidu tellimuste eest ka osade kaupa, mis võimaldab jagada ühekordset suuremat kulutust pikema ajaperioodi peale,“ selgitas RMK puiduturustusosakonna juhataja Ulvar Kaubi. Teenuse osutajaks on finantseerimislahendusi pakkuv Cofi AS.
RMK-st saab eratarbija osta kolmemeetriseid küttepuid, mida ostja peab ise parajaks saagima ja kuivada laskma. “RMK küttepuidu varud on eraisikute vajaduste rahuldamiseks piisavad, seda jätkus meil nii eelmisel talvel kui kindlasti ka tänavu,” ütles Ulvar Kaubi ja lisas, et ka hinnatase on hetkel tarbijasõbralik.
RMK on metsaseadusega moodustatud riigitulundusasutus, mille põhiülesanne on riigimetsa säästlik ja efektiivne majandamine. RMK kasvatab metsauuendusmaterjali, korraldab metsatöid, viib läbi praktilisi looduskaitsetöid ja tegeleb metsa majandamise ja puidu müügiga. Lisaks loob RMK looduses liikumise ja metsapuhkuse võimalusi puhkealadel, viies Eesti rahvuspargis ning ligi 40 muul kaitsealal ja kujundab loodusteadlikkust. RMK hoole all on 38% Eesti metsadest.
Seotud lood
Ellujäämise eest võitlev autotootja Saab sai täna veel ühe võimaluse - Rootsi kõrgema astme kohus rahuldas Saabi pankrotikaitse taotluse, et võimaldada ära oodata Hiina investorite investeering, vahendas agentuur Reuters.
Ei ole mõtet tekitada sellist eksiarvamust, et nüüd on RMK käest puitu ostvatel inimestel kohustus kasutada vaid finantsettevõtte AS Cofi pakutavat järelmaksuteenust, rõhutas keskkonnaminister Keit Pentus eile riigikogus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.