Innovaatilise turundusega on silma hakanud telekommunikatsiooniettevõtted, kuna konkurentsi survel panustavad nad uutesse ideedesse kõige enam, rääkis Fazer Eesti ASi juht Kristjan Kongo.
"Eks parimad turundajad on ikka need, kellel on kõige rohkem ressurssi turundusse suunata," vastas Kongo küsimusele, millisel firmal on Eesti parim turundus.
Kui vaadata, mida teevad konkurendid ja suured korporatsioonid, on Kongo sõnul just viimased oma turunduse innovaatilisuselt teistest kindlasti ees.
Fazeri juht tõi esile näiteks telekommunikatsioonifirmasid. Praegu on tema hinnangul väga kõvasti pildil Tele2, EMT ja Elion, mis on jäänud silma just innovaatiliste lahenduste poolest.
"Eks turunduse areng ja innovatsioon sõltuvad kindlasti ka konkurentsist – seal, kus on hea konkurents, panustatakse ka rohkem turundusse ja uutesse ideedesse," viitas Kongo võidujooksule telekommunikatsiooniäris.
Firmajuhi sõnul on aga ka teistsuguseid ja äärmuslikke näiteid. "Säästumarketi reklaam, kus visatakse labidaga konkurentide hinnapoliitika peale, on minu meelest äärmus teistsugusest turundusest," lisas ta. "Mina sellist turundust küll heaks ei kiida."
Tõenäoliselt mõjub pikas perspektiivis ikkagi sõbralik ja muhe turundus, märkis Kongo.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!