Tervelt 37% Euroopa suurlinnade taksojuhtidest üritas Saksamaa autoliidu ADAC tehtud uuringu järgi klienti tõmmata liiga suure arvega või sihtkohta suure ringiga sõites.
Euroopa 22 suurlinnas taksosõidukvaliteeti ja sohvrite ausust testinud ADAC on tulemuses pettunud.
Rohkem kui 200 taksosõidu põhjal tuleb nentida, et üle kolmandiku sohvritest on petised. Masendavaim kogemus tabas sakslasi Sloveenias Ljubljanas, kus 10 taksojuhist neli sõitis sihtkohta kuni 1,5 korda pikemat teed mööda ning ka pangakaardiga arvemaksmine oli tihti võimatu. Vähe sellest – juht ei jätnud kundet kirumata väga lühikese sõidu pärast ning võimendas nördimust veel ka keskmist sõrme viibutades.
Parima mulje jätsid sakslastele Barcelona taksojuhid, kes viitsivad oma autod puhtana ja korras hoida ning kaseerisid 7 km sõidu eest alla 11 euro, kuid seis on päris hea ka näiteks Münchenis, Kölnis, Berliinis, Milanos, Pariisis ja Lissabonis.
Arvega tõmbamine pole aga ainus häda – lisaks olid taksod tihtipeale räpased ning nende tehnoseisund kahtlustäratav, taksomeetrit ei pandud sõitu alustades käimagi, sohvrid patrasid sõidu ajal muretult mobiiltelefoniga ning nii mõnigi neist haises pesematusest. Ka ei pandud sageli punast foorituld millekski. Võimsaima elamuse said taksoproovijad kodumaal Hamburgis, kus taksist kihutas südalinnas 50 km/h piirangualas üle 90 km/h.
Hea või väga hea hinde sai alla poole taksosõitudest. Suur oht tünga saada on ADAC väitel näiteks Madriidis, Prahas, Viinis, Amsterdamis, Luksemburgis ja Roomas.
Tallinna taksosõitu sakslased ei proovinud.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.