Tervelt 37% Euroopa suurlinnade taksojuhtidest üritas Saksamaa autoliidu ADAC tehtud uuringu järgi klienti tõmmata liiga suure arvega või sihtkohta suure ringiga sõites.
Euroopa 22 suurlinnas taksosõidukvaliteeti ja sohvrite ausust testinud ADAC on tulemuses pettunud.
Rohkem kui 200 taksosõidu põhjal tuleb nentida, et üle kolmandiku sohvritest on petised. Masendavaim kogemus tabas sakslasi Sloveenias Ljubljanas, kus 10 taksojuhist neli sõitis sihtkohta kuni 1,5 korda pikemat teed mööda ning ka pangakaardiga arvemaksmine oli tihti võimatu. Vähe sellest – juht ei jätnud kundet kirumata väga lühikese sõidu pärast ning võimendas nördimust veel ka keskmist sõrme viibutades.
Parima mulje jätsid sakslastele Barcelona taksojuhid, kes viitsivad oma autod puhtana ja korras hoida ning kaseerisid 7 km sõidu eest alla 11 euro, kuid seis on päris hea ka näiteks Münchenis, Kölnis, Berliinis, Milanos, Pariisis ja Lissabonis.
Arvega tõmbamine pole aga ainus häda – lisaks olid taksod tihtipeale räpased ning nende tehnoseisund kahtlustäratav, taksomeetrit ei pandud sõitu alustades käimagi, sohvrid patrasid sõidu ajal muretult mobiiltelefoniga ning nii mõnigi neist haises pesematusest. Ka ei pandud sageli punast foorituld millekski. Võimsaima elamuse said taksoproovijad kodumaal Hamburgis, kus taksist kihutas südalinnas 50 km/h piirangualas üle 90 km/h.
Hea või väga hea hinde sai alla poole taksosõitudest. Suur oht tünga saada on ADAC väitel näiteks Madriidis, Prahas, Viinis, Amsterdamis, Luksemburgis ja Roomas.
Tallinna taksosõitu sakslased ei proovinud.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.