"Jõulujazzini" on jäänud ligikaudu kuu aega. Plaani tasub pidada ja piletid ära osta juba praegu, sest hiljem võib juhtuda, et magusad kontserdid on välja müüdud.
Eksootilisi ja põnevaid esinejad on tänavusel "Jõulujazzil" mitu. Lavadele astuvad USA, Hispaania, Prantsusmaa, Šveitsi, Saksamaa ja paljude teiste maade muusikud.
Üks tõenäolisi publikumagneteid on võluv Hispaania flamenkoartist Ana Salazar, kelle kontserdil "Canta a Edith Piaf" kõlavad prantsuse šansoonilegendi Piafi laulud hispaania keeles ja flamenkorütmides.
A cappella ansamblite austajail on sel talvel valida kahe tipptasemega esitaja vahel. "Jõulujazzi" raames esineb Prantsusmaalt pärit stiilne vokaalgrupp Voice Messengers, kellelt on oodata nauditavat esitust nii vokaalse kui kui ka visuaalse poole pealt. Teise a cappella kontserdi annab ansambli M-Pact liider Britt Quentin, kes on endale abijõuks valinud uue Eesti vokaalkuuiku Estonian Voices. Estonian Voicesi ja Britt Quentini ühiskontserdid on osa Euroopa kultuuripealinna programmist.
Sooja sõnumiga vokaliste jagub "Jõulujazzil" veel. Näiteks tutvustab lauljatar Ingrid Lukas oma teist albumit "Silver Secrets", mis ilmus oktoobris koostöös maineka islandi produtsendi Valgeir Sigurdssoniga Universali firmamärgi all.
Eesti muusikute projektidest saab publik kaasa elada ka Andres Mustonen Crossover Quarteti CD "Aria" ettekandele. Ühtlasi on uue plaadini, mis kannab pealkirja "Teisele kaldale", jõudnud kandle- ja ja kitarrimängu ühendav duo, kuhu kuuluvad Tuule Kann ja Jaak Sooäär.
Välisesinejaist on märkamist väärt ansambel Five Senses, saksofoniduo Shorn-Puntin ning soome tippsaksofonisti Mikko Innaneni juhitud sekstett Gourmet, samuti multiinstrumentalist Bodek Janke ja klahvpillivirtuoos Bugge Wesseltoft. "Jõulujazz" pakub muusikat mitmesugusele maitsele alates džässiklassikast kuni nüüdisdžässini. Lastega tulijaid ootab perekontsert "Talverõõmud", kus on kohal ka klounid Piip ja Tuut.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.