Maailma suuruselt teine tarbekaupade tootja Unilever märkis, et firma kasumlikkus võib langeda sel aastal isegi pärast hindade tõstmist, millega üritati leevendada kulude kasvu.
Tegevuskasumi marginaal võib muutumatuna püsida või “kergelt” kukkuda 2011. aastal, vahendas Bloomberg Unileveri teadet. Dove seepide tootja teatas 7,8protsendilisest müügikasvust kolmandas kvartalis, ületades analüütikute 6,2protsendilise kasvu ootuse.
Unilever, mis toodab Domestose puhastusvahendeid, märkis aprillis, et ootab tegevuskasumi marginaali langust esimesel poolaastal enne paranemist teises pooles.
Tarbekaupade tootjatel, sh suurrivaal Procter & Gamble, on raske säilitada kasumlikkust kasvanud kulutuste ning kahanenud nõudluse tõttu arenenud turgudel.
Unileveri aktsia kukkus 2,6% või 64 senti, 24,05 eurole, kuid hetkel on aktsia Amsterdami börsil 1,6% miinuses.