Enamik inimesi käib mööda maailma ringi, ilma et nad midagi märkaks. "Aga kui silmad lahti hoida, võib igasuguseid huvitavaid asju leida," ütles Pipi Pikksukk. Aga võta siis Pipi tähelepanekust õppust ja käi ka lahtiste silmadega. Vaatle, otsi ja märka uusi asju. Märka probleeme, sest iga äriidee algab mingist probleemist - hea toode peab lahendama mingi probleemi. Kui Su toode pole lahendus, siis parem ära seda tee! Parem pole ka olukord, kui Sa ei tea, millise probleemi lahendus Su toode on!
Kas igast probleemist saab asjaliku äri püsti panna? Võib-olla. Kas Sina saad? Ilmselt mitte. Selleks, et aru saada, kas leitud probleemis Sinu jaoks mõni võimalus peitub, püüa vastata alljärgnevatele küsimustele:
Mis seda probleemi põhjustab? Keda see probleem peamiselt mõjutab ja kui palju neid on? Millal, kuidas ja kui tihti see probleem ilmneb? Miks seda probleemi lahendatud ei ole? Milline on selle probleemi ajalugu? Milline tundub olevat selle probleemi tulevik? Kui suuri kulutusi see probleem põhjustab? Kellele? Mis tunne nendel inimestel on, keda see probleem vaevab? Kes veel sellele probleemile lahendust otsib? Millised lahendused juba olemas on?
Vastused kirja! Ja parem oleks, kui võtaksid paberi-pliiatsi appi ning kirjutaksid need vastused üles. Saaksid parema ülevaate.
Autor: Indrek Maripuu
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.