Juba teist aastat järjest on Hiina kõige väärtuslikuma brändi omanik riigi mobiilteenuste pakkuja China Mobile, edestades riigi suurpankasid.
Brändiuuringu viis läbi reklaamihiid WPP, pannes ritta Hiina 50 kõige kallimat brändi. Need järjestati äri edukuse ja tarbijate tagasiside alusel, kirjutab BBC News.
China Mobile'i brändi väärtus oli 53,6 miljardit dollarit, mida on 4% vähem, kui mullu, mil firma samuti edetabeli võitis. Tegu on suurima kliendiarvuga mobiilioperaatoriga, kellel on 600 miljonit klienti.
Hiina kõige väärtuslikumad brändid1. China Mobile, telekommunikatsioon2. ICBC, pangandus3. China Construction Bank, pangandus4. Bank of China, pangandus5. Agricultural Bank of China, pangandus6. Baidu, otsingumootor7. China Life, kindlustus8. Sinopec, nafta ja gaas9. PetroChina, nafta ja gaas10. Tencent, internetiteenused
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Goldman Sachs Group pani müüki 1,1 miljardi dollari väärtuses Industrial and Commercial Bank of China (ICBC) aktsiaid, pakkudes kogu senist alles jäänud osalust, vahendas Reuters.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.