Saabi uued omanikud plaanivad lisaks elektriautode tootmisele jätkata ka sisepõlemismootoriga autode valmistamist ning teha koostööd India autotootjaga Mahindra.
Väidetavalt hakatakse tavalistel Saabidel kasutama madala CO2-päästuga mootoreid. Milliseid täpselt, auto24.ee vahendatud Rootsi majanduslehe Dagens Industri (DI) allikas ei täpsustanud.
Väidetavalt hakkab Mahindra vastutama Saabi veermikuarhitektuuri Phoenix arendamise eest. Sellele peaks kulutatama kaks miljardit Rootsi krooni ning umbes kaks aastat. Just Mahindra oli üks neist firmadest, kes soovis Saabi omandada.
Üldse plaanivad Saabi uued omanikud ettevõttesse investeerida kokku ligi miljard USA dollarit.
Phoenixi baasil loodud uue Saab 9-3 debüüti on kõige varem oodata aastal 2014.
Esialgu võtavad Saabi uued omanikud tööle vaid 200 inimest, seda varasema 3500 töötaja asemel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hollandi superautode tootja Spyker ja Hiina firma Zhejiang Youngman lõid ühisettevõtte, mis plaanib uue kaubamärgi all hakata tootma sõiduautosid ja luksusmaastureid Hiina turu jaoks.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.