Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Matti Pruul: turundus on eelmäng, müük on seks
Täna toimunud B2B konverentsi hommikusessioonis arutasid tippjuhid ärikliendile turundamise eripärade üle. Go Traveli juhi Matti Pruuli hinnangul on äriklientide puhul müük olulisem kui turundus.
„Turundus on eelmäng, müük on seks,” tõi Pruul välja arvamuse B2B ärist. Best Marketingi eestvedaja Hando Sinisalu kostis seepeale: „Nagu me teame, on eelmängu probleem see, et kipub sageli liiga lühikeseks jääma.”
Ka müügiga minnakse vahel liiga külmalt peale pühendamata piisavalt aega ettevalmistavale turundusele.