Meediaga suhtlemisest on kasu vaid siis, kui ajakirjanik asjadest õigesti aru saab ning niimoodi ka kirjutab, leiab lihatööstuse Oskar LT juht Aldo Parik.
"Ju natuke ikka on, kui meedia asjadest õigesti aru saab ja kirjutab," vastas Parik küsimusele, kas meediaga suhtlemisest on ettevõtjale kasu. "Siin aegajalt ikka juhtub, et räägid pika jutu ära ja pärast imestad, kui loed, et mis kirjas on."
Parik lisas, ei heida Äripäevale midagi ette, kuid on ka teisi väljaandeid, mille puhul on tema hinnangul natuke palju pealiskaudsust. "Aga meedia peab kindlasti ettevõtjatega suhtlema, kuidas ta muidu asjadest teada saab," märkis firmajuht.
Tänane Äripäev kirjutab, kuidas Vjatšeslav Leedo asemel praamide omanikuks saanud Olav Miil pole enda sõnul pole avaliku elu tegelane ega suhtle seetõttu meediaga. Samal seisukohal on aastaid olnud kinnisvaraärimees Toomas Tool.
Seotud lood
Vjatšeslav Leedo tunnistab, et kaalub osaluse müümist mandri ja saarte vahel kurseerivate parvlaevade omanikfirmades – siis ei saa keegi teda süüdistada raha kantimises.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.