• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 06.01.12, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oskar LT juht: kasu on siis, kui meedia õigesti aru saab

Meediaga suhtlemisest on kasu vaid siis, kui ajakirjanik asjadest õigesti aru saab ning niimoodi ka kirjutab, leiab lihatööstuse Oskar LT juht Aldo Parik. 
"Ju natuke ikka on, kui meedia asjadest õigesti aru saab ja kirjutab," vastas Parik küsimusele, kas meediaga suhtlemisest on ettevõtjale kasu. "Siin aegajalt ikka juhtub, et räägid pika jutu ära ja pärast imestad, kui loed, et mis kirjas on."
Parik lisas, ei heida Äripäevale midagi ette, kuid on ka teisi väljaandeid, mille puhul on tema hinnangul natuke palju pealiskaudsust. "Aga meedia peab kindlasti ettevõtjatega suhtlema, kuidas ta muidu asjadest teada saab," märkis firmajuht.
Tänane Äripäev kirjutab, kuidas Vjatšeslav Leedo asemel praamide omanikuks saanud Olav Miil pole enda sõnul pole avaliku elu tegelane ega suhtle seetõttu meediaga. Samal seisukohal on aastaid olnud kinnisvaraärimees Toomas Tool.

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.12, 06:35
Leedo tõmbab koomale
Vjatšeslav Leedo tunnistab, et kaalub osaluse müümist mandri ja saarte vahel kurseerivate parvlaevade omanikfirmades – siis ei saa keegi teda süüdistada raha kantimises.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele