Ta lisas, et Muuga terminali täitmist toetavad meie omad in-land konteineriterminalid Uuralites ja Kesk-Venemaal. "Praeguseks töötavad sellised terminalid Tšeljabinskis ja Permis, lähiajal plaanib ettevõte luua laoplatse Jekaterinburgi, Nižni Novgorodi ja Moskva oblastisse,” märkis ta.
„Konteinerveod on kõige kiiremini arenev vedude segment Venemaal, kusjuures kasvu on märgata mitte ainult impordis: peame üheks võtmetähendusega arengusuunaks impordi kõrval just Venemaa ja SRÜ ekspordiveoste transiiti. Meie ettevõte on suur ekspediitor Venemaal, Kasahstanis, Ukrainas. Me mõistame klientide plaane, tunneme kaupade nomenklatuuri ja ekspordiveoste geograafiat,” nentis Urnev.
Maardu linnapea Georgi Bõstrovi sõnul avaldab Muuga uue konteineriterminali käivitumine positiivset mõju linna sotsiaalsele ja majanduslikule arengule, kuna Maardu linnaelanikele luuakse uusi töökohti.
Mida teeb Rail Garant?
Rail Garanti ettevõtete grupp on üks Venemaa tööstuskauba raudteeveoste valdkonna liidreid ning kuulub Venemaa eraoperaatorite esikümnesse. Grupi põhiveosteks on süsi, rauamaagi tooraine, mustad ja värvilised metallid, polümeerid, süsivesinikvedelgaasid, naftakeemilised veosed, naftatoodang, suure diameetriga torud ja ehitusveosed.
Rail Garant grupi konsolideeritud veeremipark ulatus 2011. aastal 30 000 vagunini, ettevõtte arengustrateegia näeb ette veeremi suurendamist 2013. aastal 50 000 vagunini.
2011. aasta veosemaht oli 30 miljonit tonni.
Rail Garant grupi müügitulu oli möödunud aastal 350 miljonit USA dollarit, EBIDTA 130 miljonit USA dollarit. Grupi konteineripark kasvas 2011. aastal 1,6 korda ja oli 2500 ühikut, millega Rail Garant kinnitas oma suurima tank-konteinerite operaatori positsiooni Ida-Euroopas.