• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,04%38 488,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,05
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,04%38 488,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,05
  • 29.03.12, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seitse soovitust edukaks bännerreklaamiks

Kui soovite, et teie bännerile klikitakse, siis öelge/kirjutage seda, soovitavad Mikk Maiste ja Indrek Soom turundusveebis Best Marketing.
"Tihti jäetakse üleskutse edasisele tegevusele (kliki siia, vaata lisainfot jms) ära eeldusel, et kasutaja teab niigi, et bännerid on klikitavad. Enamik ehk teabki, aga ei ole veendunud, et tahate talle veel midagi näidata. Kasutajad on pealiskaudsed, mistõttu soovitame teil neid suunata. Neile tuleb selgelt näidata, et teil on talle veel midagi olulist öelda," selgitavad nad.
Bännerreklaami peamine vaenlane on kasutajate kiirvisiitidest tingitud madal märgatavus. "Seega soovitame bännereid kujundades meeles pidada 1+1 reeglit – ühe sekundi jooksul võiks kasutaja aru saada vähemalt ühest reklaami osast: reklaami edastajast või sõnumist. Ideaalis võiks ta selle ajaga mõlemad kätte saada," soovitavad nad. Pikemalt loe Best Marketingist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.01.25, 11:03
Digitaalne enesekaitse: lihtsad lahendused küberohtude vältimiseks
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele