Kui soovite, et teie bännerile klikitakse, siis öelge/kirjutage seda, soovitavad Mikk Maiste ja Indrek Soom turundusveebis Best Marketing.
"Tihti jäetakse üleskutse edasisele tegevusele (kliki siia, vaata lisainfot jms) ära eeldusel, et kasutaja teab niigi, et bännerid on klikitavad. Enamik ehk teabki, aga ei ole veendunud, et tahate talle veel midagi näidata. Kasutajad on pealiskaudsed, mistõttu soovitame teil neid suunata. Neile tuleb selgelt näidata, et teil on talle veel midagi olulist öelda," selgitavad nad.
Bännerreklaami peamine vaenlane on kasutajate kiirvisiitidest tingitud madal märgatavus. "Seega soovitame bännereid kujundades meeles pidada 1+1 reeglit – ühe sekundi jooksul võiks kasutaja aru saada vähemalt ühest reklaami osast: reklaami edastajast või sõnumist. Ideaalis võiks ta selle ajaga mõlemad kätte saada," soovitavad nad. Pikemalt loe
Best Marketingist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.