Kõigest loetud päevad enne populaarse sotsiaalvõrgustiku Facebooki börsile tulekut otsustas USA autohiiglane General Motors teata, et nemad lõpetavad "näoraamatus" reklaamimise.
Firma sõnul ei usu nemad enam, et klikkide pealt makstava reklaamiga suudavad nad inimeste autoostu otsuseid mõjutada, vahendab BBC News.
See on aga pannud analüütkud küsima, kas Facebook suudab kasumit tulevikus kasvatada. 900 miljoni kasutajaga võrgustik teenis mullu puhaskasumina miljard dollarit, samas huvi firma aktsiate vastu on sedavõrd suur, et firma tõstis IPO hinnavahemikku ning reedel börsile tuleva firma turuväärtus võib ületada lausa 100 miljardi dollari piiri.
General Motoros on USAs kolmas suurim reklaamitellija ning esimene suurekaliibriline ettevõtte, kes on avalikult kahelnud sotsiaalmeedias reklaamises võrreldes tavapärase meediaga.
Suurrivaal Ford samas jätkab senist sotsiaalmeedia strateegiat. "Sa ei saa lihtsalt endale teed Facebooki osta. Sa pead olema tõsiselt võetav ja tegema innovatiivseid asju," kommenteeris Fordi pressiesindaja.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna algab börsil Facebooki aktsiatega kauplemine, sotsiaalmeediavõrgustiku väärtuseks kujunes USA suuruselt teises IPOs üle saja miljardi dollari.
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.