Äriideede võistlusel Ajujaht teise koha saanud grillsöetoote Grillcube vastu on suur huvi ka välisturgudel.
Grillcube’i tootev GrillSeason OÜ on pärast ettevõtluskonkurssi kiirelt edasi arenenud ja juba on tehtud ka esimesed müügid välisturgudele. "Pool veokitäit läks Leedu edasimüüja kaudu sealsesse Maxima jaeketti. Lisaks on proovitellimusi tulnud nii Prantsusmaalt, Iisraelist kui ka Šveitsist," rääkis Grillcube'i tootmise eest vastutav Vahur Mäe.
GrillSeasoni teine eestvedaja Mart Raus ütles, et koostöö nii selleks kui järgmiseks hooajaks on käimas edasimüüjatega üheksakst riigist.
Praegu töötavad GrillSeason OÜ omanikud Raus ja Mäe juba peamiselt järgmise hooaja nimel. "Tagasiside välisturgudelt on väga positiivne ja järgmiseks hooajaks soovime oma sihtturgudel juba oluliselt suuremas mahus esindatud olla," lausus Mäe.
Grillcube on 5-6liikmelisele seltskonnale grillimiseks piisav kogus sütt ning see on pakendatud unikaalse struktuuriga papist pakendisse. Pakend võimaldab grillsöe süüteaineta ja väga kergesti põlema saada. Tarvis on vaid süüdata karp ja juba 10 minuti pärast võib alustada grillimisega.
Toodet tunnustavad ka Eesti grillieksperdid. "Kui pole aega või tahtmist puudest ise sütt teha, siis on parim alternatiiv just Grillcube," ütles Ragnar Karu grillimeeskonnast Grillisemud.
2012. aasta Ajujahi võitis Grillcube'i ees kolmerattaline tõukeratas Raybike, mille autori sõnul kavatsetakse ka see idee välisturgudele viia. Kolmandaks tuli interaktiivne reisijuht Like A Local Guide, mis sai tunnustuse kui parim Tallinna äriprojekt ning sotsiaalse ettevõtluse ja publiku lemmiku tiitli.
Seotud lood
Konkursil Ajujaht süütevedelikuvaba ja kiiresti süttiva grillsöega teise koha saanud ettevõtjad Vahur Mäe ja Mart Raus murravad uudse tootega välisturgudele.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.