• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,98
  • DOW 300,66%44 017,74
  • Nasdaq −0,03%19 262,88
  • FTSE 100−0,95%8 063,4
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,98
  • DOW 300,66%44 017,74
  • Nasdaq −0,03%19 262,88
  • FTSE 100−0,95%8 063,4
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • 17.07.12, 13:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti idufirma grillipakend kogub välismaal kuulsust

Äriideede võistlusel Ajujaht teise koha saanud grillsöetoote Grillcube vastu on suur huvi ka välisturgudel.
Grillcube’i tootev GrillSeason OÜ on pärast ettevõtluskonkurssi kiirelt edasi arenenud ja juba on tehtud ka esimesed müügid välisturgudele. "Pool veokitäit läks Leedu edasimüüja kaudu sealsesse Maxima jaeketti. Lisaks on proovitellimusi tulnud nii Prantsusmaalt, Iisraelist kui ka Šveitsist," rääkis Grillcube'i tootmise eest vastutav Vahur Mäe.
GrillSeasoni teine eestvedaja Mart Raus ütles, et koostöö nii selleks kui järgmiseks hooajaks on käimas edasimüüjatega üheksakst riigist.
Praegu töötavad GrillSeason OÜ omanikud Raus ja Mäe juba peamiselt järgmise hooaja nimel. "Tagasiside välisturgudelt on väga positiivne ja järgmiseks hooajaks soovime oma sihtturgudel juba oluliselt suuremas mahus esindatud olla," lausus Mäe.
Grillcube on 5-6liikmelisele seltskonnale grillimiseks piisav kogus sütt ning see on pakendatud unikaalse struktuuriga papist pakendisse. Pakend võimaldab grillsöe süüteaineta ja väga kergesti põlema saada. Tarvis on vaid süüdata karp ja juba 10 minuti pärast võib alustada grillimisega.
Toodet tunnustavad ka Eesti grillieksperdid. "Kui pole aega või tahtmist puudest ise sütt teha, siis on parim alternatiiv just Grillcube," ütles Ragnar Karu grillimeeskonnast Grillisemud.
2012. aasta Ajujahi võitis Grillcube'i ees kolmerattaline tõukeratas Raybike, mille autori sõnul kavatsetakse ka see idee välisturgudele viia. Kolmandaks tuli interaktiivne reisijuht Like A Local Guide, mis sai tunnustuse kui parim Tallinna äriprojekt ning sotsiaalse ettevõtluse ja publiku lemmiku tiitli.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.12, 08:51
Äriideekonkursilt maailma vallutama
Konkursil Ajujaht süütevedelikuvaba ja kiiresti süttiva grillsöega teise koha saanud ettevõtjad Vahur Mäe ja Mart Raus murravad uudse tootega välisturgudele.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele