Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
BLRT: meie nimi kaaperdati
BLRT Grupp astub samme intellektuaalomandi kaitseks ja vaidlustab ärinime BLRTHolding registreerimise, mille lõid BLRT väikeaktsionärid juuni keskpaigas.
"Loomulikult astub BLRT Grupp samme intellektuaalomandi kaitseks ja vaidlustab ärinime BLRTHolding registreerimise. Enne kohtu poole pöördumist anname pahatahtlikele oponentidele siiski võimaluse BLRTHolding nimest vabatahtlikult loobuda," kommenteeris BLRT Grupp kommunikatsioonidirektor Katja Ljubobratets.
BLRT väikeaktsionärid Mihhail Gnidin, Valeri Kovalenko ja Vladimir Toropov lõid juuni keskpaigas osaühingu nimega BLRTHolding.
BLRT hinnangul eksitavad väikeaktsionärid avalikkust, kuna jääb mulje, nagu oleks tegemist nende kontserni kuuluva ettevõtjaga.
"BLRT Grupp on Eesti tööstuse liider, mille nimi on laialdaselt tuntud välismaal ja hinnatud usaldusväärsuse poolest. Kontsernis mittetöötavatel Gnidinil, Kovalenkol ja Toropovil pole õigust BLRT brändi kasutamiseks. Võõraste ärinimede omastamise taga peitub teinekord ettevõtte kaaperdamine," lausus Ljubobratets.
BLRT Grupi väikeaktsionärid Mihhail Gnidin ja Valeri Kovalenko peavad enda ettevõtte BLRTHolding nimest välja jätma tähekombinatsiooni BLRT. Gnidini sõnul otsustavad nad edasikaebamise pärast kohtuotsusega tutvumist.
BLRT väikeaktsionär Mihhail Gnidin, kes lõi koos teiste väikeaktsionäridega osaühingu BLRTHolding, ütles, et valdusfirma loodi vähemusaktsionäride õiguste ühiseks esindamiseks.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.