Liviko pani teele esimesed viis merekonteinerit Viru Valge viina Hiina Rahvavabariigi turule. Saadetis sisaldab 0,7-liitriseid, 0,5-liitriseid ja 0,2-liitriseid Viru Valge viinasid ning on mõeldud müügiks Hiina viies erinevas piirkonnas: Xiamen, Wuhan, Ningbo, Tianjin ja Chongqing.
„AS Liviko on ühe oma tuntuma kaubamärgi – Viru Valge müüki Hiina turul juba kaks aastat ette valmistanud. Eesti tootja minek oma brändiga Hiina turule on suur saavutus. Täna Viru Valget teele saates on küll tunne, et vaimselt käib Eesti piir vastu Hiina müüri ning hüppab sellest ülegi,“ ütles AS Liviko juhataja Janek Kalvi.Hiina turule eksporditaval Viru Valgel on hiinakeelsed etiketid, kuid samad pasunamehe ja vöökirjadega pudelid, mida siin Eestis ja teistes Viru Valge ekspordiriikides tuntakse.
AS Liviko eksportis 2011. aastal 4,2 miljonit liitrit alkohoolseid jooke, mis moodustab 31 protsenti kogutoodangust. AS Liviko senised tähtsamad eksportturud on Läti, Leedu, Venemaa, Ukraina, Soome ja USA ja Jaapan. AS Liviko rahvusvaheliselt tuntuimad brändid on Vana Tallinna liköörid ja Viru Valge viinad.
7 fotot
- Liviko juht Janek Kalvi hõõrub rahulolust käsi. Foto: Meeli Küttim
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti heaolu kasvu takistab vohav bürokraatia, napp ambitsioon ning ohjeldamatult paisunud riigi kulutused – nii arvavad 5. märtsil toimuval majanduskonverentsil
“Tuulelohe lend 2025” esinevad tippjuhid ja ettevõtjad.