• OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • 31.07.12, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air: ainult Eesti turu najalt me ära ei ela

Lennufirma põhjendab eestlastele mitteatraktiivseid Soome liine asjaoluga, et efektiivseks toimetulekuks on vaja koduturgu laiendada. Ohvriks toodud Londoni liin loodetakse järgmisel suvel suurema lennuki ja lennusagedusega taasavada.
Estonian Airi kommertsdirektor Rauno Parras selgitas Vikerhommikus, et paratamatult tuleb leppida sellega, et kohalik lennundusturg on väike ning efektiivseks opereerimiseks on mõned alternatiivid, millest valiti Soome liinide abil koduturu laiendamine, vahendas ERR.
Ta selgitas, et alternatiivideks oleks point to point liiklus, milleks oleks lendamine ainult Tallinna ja mingi sihtpunkti vahet või siis keskendumine ainult kohalikule turule piisava nõudlusega sihtpunktidele.
Esimese alternatiivi miinuseks on Parrase sõnul see, et sellisel juhul Estonian Air oleks otsekonkurentsis maailma suurimate odavlennufirmadega, mille efektiivsusega ei suudeta võistelda.
Teise alternatiivi puhul saaks samuti saatuslikuks konkurents ehk kui mõnele välja valitud liinile tuleks konkurent, siis oleks Estonian Airi Parrase sõnul kerge rajalt välja lüüa, selle vältimiseks valiti Parrase sõnul kolmas variant ehk otsitakse võimalusi Tallinnas läbilendudeks.
 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele