• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2251,02%38 415,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2251,02%38 415,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • 31.07.12, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air: ainult Eesti turu najalt me ära ei ela

Lennufirma põhjendab eestlastele mitteatraktiivseid Soome liine asjaoluga, et efektiivseks toimetulekuks on vaja koduturgu laiendada. Ohvriks toodud Londoni liin loodetakse järgmisel suvel suurema lennuki ja lennusagedusega taasavada.
Estonian Airi kommertsdirektor Rauno Parras selgitas Vikerhommikus, et paratamatult tuleb leppida sellega, et kohalik lennundusturg on väike ning efektiivseks opereerimiseks on mõned alternatiivid, millest valiti Soome liinide abil koduturu laiendamine, vahendas ERR.
Ta selgitas, et alternatiivideks oleks point to point liiklus, milleks oleks lendamine ainult Tallinna ja mingi sihtpunkti vahet või siis keskendumine ainult kohalikule turule piisava nõudlusega sihtpunktidele.
Esimese alternatiivi miinuseks on Parrase sõnul see, et sellisel juhul Estonian Air oleks otsekonkurentsis maailma suurimate odavlennufirmadega, mille efektiivsusega ei suudeta võistelda.
Teise alternatiivi puhul saaks samuti saatuslikuks konkurents ehk kui mõnele välja valitud liinile tuleks konkurent, siis oleks Estonian Airi Parrase sõnul kerge rajalt välja lüüa, selle vältimiseks valiti Parrase sõnul kolmas variant ehk otsitakse võimalusi Tallinnas läbilendudeks.
 
 

Seotud lood

Arvamused
  • 04.07.12, 07:12
ÄP: riik lõi Taskilas kahtlema
Majandusminister Juhan Partsi usaldus Estonian Airi juhi, suurima riigipalga saaja Tero Taskila suhtes paistab olevat murenemas. Partsi nõunik Erkki Raasuke sai ülesandeks selgitada, kas Taskila plaanid võimaldavad lennufirmal 2013. aastaks kasumisse jõuda.
Uudised
  • 28.07.12, 09:46
Taskila: hinnang selgub järgmise aasta lõpus
Estonian Airi juht Tero Taskila tunnistab intervjuus, et ettevõtte uuele strateegiale hinnangu andmiseks tuleb oodata järgmise aasta lõpuni.
Uudised
  • 03.07.12, 16:45
Tero Taskila: kulusid pole kontrolli alla saadud veel
Estonian Airi juht Tero Taskila ütles intervjuus Delfi Majandusele, et viimased kolm kuud on lennufirma juhtkond tegelenud uue strateegia ja ärimudeli kasutuselevõtuga, mis on suurendanud nii liinide arvu kui läbi nende liikuvaid lendajaid, samas ei ole saadud kontrolli alla varasemaid ja uusi, liinide avamisest tekkinud kulusid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele