Oma tegevust ümber korraldav lennufirma Estonian Air (EA) on tänavu lennuplaani optimeerimise käigus jätnud ära hulga lende, nende täpset arvu firma ei avalikusta.
"Katsume seda tegevust korraldada nii, et reisijad saaksid ärajäävast lennust teada vähemalt kaks nädalat enne plaanitud sõitu," ütleb firma avalike suhete juht Ilona Eskelinen Õhtulehele.
Vähemalt kaks nädalat ärajäävast lennust ette teatades saab firma piirduda alternatiivi pakkumise või pileti tagasiostuga, viimasel hetkel lennu ära jätmine aga võimaldab reisijal küsida kompensatsiooni, mille suurus algab 250 eurost. Eskelinen möönab, et EA-l pole alati õnnestunud kahenädalasest etteteatamisajast kinni pidada.
Mõni lennuplaani optimeerimine on pettunud reisijate kaudu jõudnud ka avalikkuse ette, nii tühistas EA neljapäevaõhtused Oslo lennud, samuti jääb ära EA järgmiseks reedeks plaanitud hommikune lend Riiga.
Seotud lood
Maailma enimloetud lennundusajakiri Airliner World tõstab Estonian Airi esile eeskätt ettevõtte kiire arengu, paindlikkuse ja uuendusliku mõtlemise eest.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.