Maailma enimloetud lennundusajakiri Airliner World tõstab Estonian Airi esile eeskätt ettevõtte kiire arengu, paindlikkuse ja uuendusliku mõtlemise eest.
Ajakiri kirjutab Estonian Airi 2012. aasta kevadel kasutusele võetud äristrateegiast ja õige suurusega lennukitest, mis aitavad kohanduda paremini turu nõudlustega ja toetavad uue strateegia elluviimist, edastas Estonian Air oma pressiteates.
Estonian Airi äristrateegia eesmärk on luua paremad lennuühendused Eestist ja Eestisse lendamiseks ning suurendada seeläbi Eesti rahvusvahelist konkurentsivõimet. Selleks, et pakkuda Eestist tihedamaid lennusagedusi ja uusi sihtkohti, näeb Estonian Airi ärimudel ette koduturu laiendamist eelkõige lähiregioonide väiksematesse linnadesse Baltikumis ja Skandinaavias.
Artiklis tunnustatakse ka kiirelt arenevat Tallinna lennujaama, mis on Skandinaavia ja Venemaa transiitreisijatele mugav õhuvärav Lääne-Euroopasse lendamisel.
Lisaks tuuakse välja ka see, et Estonian Air oli 2011. aastal üks kiiremini kasvavaid lennufirmasid Euroopas, kasvatades reisijate arvu 16,4 protsendi võrra võrreldes varasema aastaga.
Eriti tõstab Airliner World esile Estonian Airi restoraniprojekti, mille kaudu kohalikud Eesti restoranid pardal toitlustust pakuvad.
Artiklis kirjutatakse lähemalt ka lennufirma innovaatilistest lahendustest sotsiaalmeedia vallas, tuues välja AirScore’i kui uuendusliku ja esimese omalaadse lojaalsusprogrammi lennunduses, mis võimaldab boonuspunkte teenida reaalselt lendamata.
Estonian Airi president Tero Taskila sõnul on rahvusvaheline tunnustus Estonian Airile väga oluline. „Eriti kui see pärineb nii mainekast ajakirjast nagu Airliner World,“ lisas Taskila.
Seotud lood
Uuest strateegiast hoolimata tõi teine kvartal Estonian Airile hiigelkahjumi. Uude kvartalisse plaanib lennufirma juht Tero Taskila kulude kokkuhoiu.
Oma tegevust ümber korraldav lennufirma Estonian Air (EA) on tänavu lennuplaani optimeerimise käigus jätnud ära hulga lende, nende täpset arvu firma ei avalikusta.
Estonian air avalikustas täna, et ettevõte kuue kuu kahjum ulatub 14,9 miljonini euroni. Müügitulu suurenes esimesel poolaastal 24 protsenti, kasvades 43,9 euroni,
Estonian Air avalikustas kuue kuu kahjumi, milleks on 14,9 miljonit eurot.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.