USA meedia teatel toodab iga mahamüüdud hübriidauto Chevrolet Volt General Motorsile enam kui 31 000 euro kahjumit.
Nimelt kulutati auto loomisele ja vajalike tehnoloogiate arendamisele 1,2 miljardit dollarit, tänase seisuga on müüdud aga vaid 21 500 Volti, vahendas
auto24.ee väljaannet jalopnik.com.
See teeb ainuüksi arenduskuludeks ühe auto kohta umbes 55 000 dollarit, arvestusse tuleb lisada aga veel ka tootmis- ja turunduskulud. Nii on hetkel iga 39 000 dollari eest müüdav Volt General Motorsile läinud maksma veel vähemalt 40 000 dollarit (31 200 eurot).
Samas on olukord veidi parem, kui arvestada arenduskulude puhul ka 5000 identse Opel Ampera ja Holden Voltiga. Samuti vähendab iga tulevikus müüdud auto kahjumit.
General Motors on ka ise tunnistanud, et kaotab iga müüdud Voltiga raha, kuid ei ole seejuures nimetanud kaotuse täpset suurust.
Seotud lood
Saksa autotootja Opel vähendas koduturul märgatavalt oma hübriidauto Opel Ampera hinda, see maksab nüüd 38 300 eurot. Varem oli Ampera 7600 eurot kallim.
Suurbritannia juhtiv üleriigiline ajaleht The Telegraph reastas kõige ökonoomsemad Euroopas müüdavad autod. Võitjaks osutus Opel Ampera.
USA autokontsern General Motors peatab ajutiselt oma hübriidauto Chevrolet Volt tootmise, põhjuseks soov ära müüa juba valmistatud sõidukid.
Majandusajakiri Forbes andis järjekordse hoobi Chevrolet Volti mainele, süüdistades General Motorsit hübriidauto müügiga manipuleerimises.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.