Nimelt kulutati auto loomisele ja vajalike tehnoloogiate arendamisele 1,2 miljardit dollarit, tänase seisuga on müüdud aga vaid 21 500 Volti, vahendas
auto24.ee väljaannet jalopnik.com.
See teeb ainuüksi arenduskuludeks ühe auto kohta umbes 55 000 dollarit, arvestusse tuleb lisada aga veel ka tootmis- ja turunduskulud. Nii on hetkel iga 39 000 dollari eest müüdav Volt General Motorsile läinud maksma veel vähemalt 40 000 dollarit (31 200 eurot).
Samas on olukord veidi parem, kui arvestada arenduskulude puhul ka 5000 identse Opel Ampera ja Holden Voltiga. Samuti vähendab iga tulevikus müüdud auto kahjumit.
General Motors on ka ise tunnistanud, et kaotab iga müüdud Voltiga raha, kuid ei ole seejuures nimetanud kaotuse täpset suurust.