Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
"Tootja plaanib koos müüjaga, kuidas rohkem teenida"
Saku Õlletehase juht Margus Kastein rääkis Best Salesi ja Äripäeva korraldatud Müügijuhtimise aastakonverentsil 2012, et maailmatrend on jaekaupmeeste ja tarnijate ühine äriplaan.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.