Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Neivelt: miks rongidele võib peale maksta, aga lennuliiklusele mitte?
Pankur Indrek Neivelt nendib Maalehe arvamusloos, et praegu saame me Euroopast raha, et ehitada midagi sellist, mida me eriti ei vaja või siis vähemalt oma raha eest ei ehitaks.
Neivelt kirjutab, et varsti hakkame raudteed Berliinini ehitama ja seda ikka selleks, et Euroopa suurtootjad saaksid meile ronge müüa. Samas lennureisijaid meil Berliini ei jätku ja oma lennukompaniile me lendamise eest peale ei tohi maksta, märgib Neivelt.
"Aga selle eest eraldatakse meile varsti Brüsselist mingist teisest rahakotist raha uue raudtee ehitamiseks. Minul tekib küsimus, et kas rongiliiklusele tohib pärast peale maksta?" küsib Neivelt.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.