Kommunikatsioonilahenduste pakkuja Starman loob tänavu juurde üle 40 uue töökoha, otsides uusi teenindajaid, telefonimüüjaid ja tehnikuid.
Starmani juhatuse liikme Toomas Tiiveli sõnul on ettevõte pidevalt laiendanud teenustevalikut, mis omakorda tähendab uusi väljakutseid ka klienditeenindusele. “Niivõrd olulised muutused eeldavad teenindus- ja müügimeeskonna ridade tugevdamist, et tulla toime kasvava nõudlusega ning samas mitte teha järeleandmisi teeninduskvaliteedis,” ütles Tiivel.
Starman on juhtiv koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja, kelle teenused jõuavad Eestis üle 560 000 kodusse. Ettevõte pakub televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuseid ning edastab telepilti lisaks ka maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv vahendusel. 1992. aastal tegevust alustanud Starman on kasvanud Eesti suurimaks vabaturu tingimustes tekkinud telekommunikatsiooniettevõtteks, mis annab tööd üle 200 inimesele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.