Riigikogu majanduskomisjon saatis esimesele lugemisele huvigruppides palju negatiivset vastukaja pälvinud meresõiduohutuse seaduse muutmise eelnõu, millega kasvava
Riigikogu täiskogu ette jõuab eelnõu 7. novembril ja muudatusettepanekute esitamise tähtaeg on 14. november, kirjutab Postimees.
Seaduse muutmisega kaotab riik senised tuletorni-, navigatsiooni ja jäämurdjatasu, mis asendatakse veeteetasuga. Sellega loodab riik koguda kuni 20 lisamiljonit eurot ehk senisest kaks korda enam.
Logistikuid paneb muretsema, et seaduse kohaselt peaksid jäämurdmise kinni maksma ka näiteks suvel Tallinna külastavad kruisiilaevad, mis seda teenust aga ei vaja ega kasuta. Eesti sadamatesse sisenemine kallineks kuni kuus korda ning see on firmadele, näiteks väetisetransiidiga tegelev DBT, juba klientide näol maksma läinud.
Autor: 1321-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!