• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 26.10.12, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merevedude maksutõus läheb esimesele lugemisele

Riigikogu majanduskomisjon saatis esimesele lugemisele huvigruppides palju negatiivset vastukaja pälvinud meresõiduohutuse seaduse muutmise eelnõu, millega kasvava
Riigikogu täiskogu ette jõuab eelnõu 7. novembril ja muudatusettepanekute esitamise tähtaeg on 14. november, kirjutab Postimees.
Seaduse muutmisega kaotab riik senised tuletorni-, navigatsiooni ja jäämurdjatasu, mis asendatakse veeteetasuga. Sellega loodab riik koguda kuni 20 lisamiljonit eurot ehk senisest kaks korda enam.
Logistikuid paneb muretsema, et seaduse kohaselt peaksid jäämurdmise kinni maksma ka näiteks suvel Tallinna külastavad kruisiilaevad, mis seda teenust aga ei vaja ega kasuta. Eesti sadamatesse sisenemine kallineks kuni kuus korda ning see on firmadele, näiteks väetisetransiidiga tegelev DBT, juba klientide näol maksma läinud.
Autor: 1321-aripaev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele