Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Urmas Kõiv müüs oma portaali
Teeninduskonverentse ja -konkursse korraldav heateenindus.ee vahetas omanikku: asutaja Urmas Kõiv müüs selle Aeternum Koolitus ja Konsultatsioonid OÜ-le.
„Kuna Aeternumi missioon on arendada teeninduskultuuri, siis kutsus Urmas Kõiv meid tänavu hea teeninduse kuu raames toimuvate konverentside kaaskorraldajaks. Koostöö kujunes väga heaks ja kuna Urmas soovis anda kaubamärgile uudsust, siis tegi ta meile ettepaneku heateenindus.ee ära osta. Nii allkirjastasimegi 21. oktoobril ostu-müügilepingu,“ avab tehingu tausta Aeternumi juhatuse liige Signe Valsberg.
Osapooled ei avalda kokkuleppe kohaselt ostu-müügitehingu hinda.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.