Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lennuliikluse korraldaja: kolleegid imestasid, miks meil palk langes
Lennuliiklusteeninduse AS-i juhatuse esimees Tanel Rautits ütles Delfile, et on üsna loogiline, et Eesti kohalik palgatase liigub ühtlustumise suunas arenenud Euroopaga, mis tähendab selget palgakasvu.
„See on viimastel aastatel nii olnud. Kuna meie põhitöö on olulisel määral seotud ülelendava lennuliiklusega ning meie kohustus on tagada teenusosutamise valmidus, siis on meie kulubaas üsna stabiilne ning tootmisettevõttele omaselt meil muutuvkulud sisuliselt puuduvad, mis teeb ka raskeks kohandada oma tegevuskulusid kiiresti tulude muutustele,“ räägib Rautits.
„Kui Euroopa kolleegid nägid meie tööjõukulude alanemist 2008. aastal, siis olid nad väga üllatunud, et selline asi aeronavigatsiooniteenuse osutaja puhul üldse võimalik on. Tulenevalt tegevussektorist peetakse seda väga harukordseks,“ lisab Rautits.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.