• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 25.11.12, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agu Uudelepp arstide streigist: miks läks kommunikatsioon vussi?

Valesti valitud roll propagandasõjas on nagu Kalevipoja mõõk, mis varem või hiljem raiub peremehel jalad alt, tõdeb meediaekspert ja EBS-i käitumisteaduste õppetooli juhataja kt Agu Uudelepp ajakirjas Kaja arstide streigi ebaõnnestunud kommunikatsiooni teemat lahates.
Uudelepp märgib, et arstide streigi kommunikatsioonis läks miski väga valesti vaatamata sellele, et sisuliselt oli see justkui suurepäraselt organiseeritud ning sõnumiedastuse läbimõelduse võiks lausa õpikusse panna. „Kõneisikud olid olemas, nad olid kättesaadavad, edastasid oma sõnumeid, tõrjusid rünnakuid, ei lasknud ennast lõksu meelitada ega hakanud rumalusi rääkima. Kasu sellest aga polnud. Kui oleks olnud, saanuks streik esimese nädalaga läbi.“
Artikli kirjutamise ajal oli meditsiinitöötajate streik kestnud 17 päeva ja 8 tundi. Esimene streiki kajastav uudis oli Postimees Online’is sel ajal 35. positsioonil ja teatas, et tööseisak jätkub. „Kommentaariumis räägiti selle uudise juures hoopis ESM-ist ja raudteeliiklusest, arutati, milline kommenteerija on loll ja loomulikult olid üles riputatud kohustuslikud tabelid sellest, et Läti ja Leeduga võrreldes on meie arstid hästi makstud. Kusagil oli midagi läinud valesti,“ nendib Uudelepp.
Mis valesti läks, saavad tellijad lugeda ajakirjast.
 
 
Autor: Kaire Uusen, Kristi Malmberg

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele