• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 05.12.12, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbank kingib raamatukogudele Gladwelli bestselleri

Swedbank jätkab traditsiooni anda igal aastal välja üks raamat. Tänavu andis pank välja Malcolm Gladwelli 2008. aasta teose „Väljavalitud” (originaalis  "Outliers"), mille 50 ekspemplari kingib Eesti suurematele raamatukogudele.
Panga ettevõtete panganduse juht Robert Kitt ütleb raamatu kaassõnas:„Gladwelli stiil on äärmiselt nauditav. Tema kirjutisi võib liigitada nn. kirjeldavaks ökonoomikaks, kuna ta ei luba endale asjatuid ennustusi ei minevikust ega tulevikust. Raamatus „Väljavalitud“ uurib Gladwell edu. Ta näitab, et edu ei ole ülemäära seotud inimese kaasasündinud annetega. Inimese vormivad edukaks ümbritsev taustsüsteem ja tavad, sotsiaalne keskkond, avanenud uued võimalused ja ajalooline pärand. Edu ei ole erakordne ega saavutamatu – selle nimel on edukad üldiselt ise väga palju tööd teinud.“
Swedbanki raamat poodidesse müügile ei tule, kiiremad saavad seda tellida preemiaprogrammi punktide eest.
2011. aastal andis Swedbank välja Nassim Nicholas Talebi raamatu „Juhuse narrid” (originaalis „Fooled by Randomness“), mis kingiti 35 Eesti raamatukogule.
Gladwelli raamatut võib Eesti suurematest raamatukogudest küsida juba alates jaanuarist 2013.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele