Elavnemine ehitusturul turgutab suuremate ehitusmaterjalide müüjate müügitulu ja annab lootust, et õnnestub eelmiste aastate kahjumit vähendada.
Ehituse ABC kaubamärgi all opereeriva ASi Optimera Estonia müügidirektori Sven Vesiku kinnitusel on käive ja kasum võrreldes eelmise aastaga kasvanud nii äri- kui ka jaeklientide puhul. "Ärikliente iseloomustab riiklike tellimuste väga suur osakaal. Sellest tulenevalt küsivad ehitajad ehitusmaterjalide ostmisel pikemaid maksetähtaegu, samas maksekäitumine ei ole halvenenud," ütles Vesik. "Jaeklienti iseloomustab orienteeritus renoveerimisele ja energiasäästule," lisas ta.
Tartus registreeritud ASi Decora juhataja Eike Tubli-Müüri andmeil on neil käive tänavu kasvanud umbes viiendiku võrra. "Eelmise aastaga võrreldes on olukord meie jaoks muutunud natuke stabiilsemaks," lausus ta. "Oleme turuosa kasvatanud eelkõige tänu sellele, et avasime eelmisel aastal uued kauplused Põltsamaal ja Jõgeval," märkis ta.
Samas leidis Tubli-Müür, et ehitusturg Eestis on jätkuvalt ebastabiilne ja seetõttu on ehitusmaterjalide müüjate seas tunda kerget rapsimist võitluses turuosa pärast. "Kui keegi konkurentidest väidab, et on hetkel olukorraga rahul ja et neil läheb väga hästi, siis pigem on tegemist väikese liialdusega," lisas ta.
Pikemalt loe ehitusturul toimuvast tänasest Äripäevast.
Seotud lood
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.
Viimased uudised
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Turul on laokil kolmandik triljonist
Üle riigi toimuvad meeleavaldused
Inimesed, keda kuulates jääksid kõik otsused tegemata
Hetkel kuum
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Turul on laokil kolmandik triljonist
Tagasi Äripäeva esilehele