Estonian Airi endise presidendi Andrus Aljase sõnul võib lennufirmal laenuraha selleks vaja minna, et hakata kokku hoidma.
„Selle laenu eest saab edasi lennata. Ma arvan, et see läheb eelkõige jooksvatesse vahenditesse. Seda enam, et investeerimisvajadust Estonian Airil ei ole – pigem on vaja restruktureerida ja see maksab raha,“ sõnas Aljas. Ehk siis: vaja on katta kulud, et hiljem hakata kokku hoidma.
„Küsimus on selles, et protsess on käimas, et küsida Euroopa komisjonilt luba rahasüstiks. Suure tõenäosusega on see pikk protsess, mis võtab aega. Estonian Airi rahaseis –niipalju kui bilansist lugeda saab- ei ole nii hea, et seal saaks rahasüstita hakkama saada. See katab seda võimalikku auku, kuni otsus tuleb,“ sõnas Aljas.
Seotud lood
ASi Estravel lennupiletite müügi direktor Mauri Saarendi sõnul on Estonian Air liinide sulgemisest teatanud.
Estonian Airi nõukogu esimehe Erkki Raasukese sõnul sisaldab riigilt võetav 8,3 miljoni eurone laen ka koondamistasusid.
Valitsuse otsus laenata Estonian Airile 8,3 miljonit eurot võiks ju anda ajendi kergendatult ohata: oht on selleks korraks jälle maandatud. Kuid majandusminister Juhan Parts viitas taas, et põhimõtteliselt on ikkagi võimalik ka Estonian Airi pankrot.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.