• OMX Baltic0,35%282,42
  • OMX Riga−0,5%869,77
  • OMX Tallinn0,61%1 779,89
  • OMX Vilnius0,48%1 106,44
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,72%8 261
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • OMX Baltic0,35%282,42
  • OMX Riga−0,5%869,77
  • OMX Tallinn0,61%1 779,89
  • OMX Vilnius0,48%1 106,44
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,72%8 261
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • 14.12.12, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fazer Eesti juhi kohusetäitja on Riina Aamisepp

Fazer Eesti tegevjuhi kohusetäitjaks saab 17. detsembrist ettevõtte senine turundusjuht Riina Aamisepp, teatas ettevõte.
Riina Aamisepp hakkab juhtima Fazeri tegevust Eestis ning temast saab ka Fazeri Balti juhtkonna liige. Alates 1. jaanuarist muutub Fazeri kontserni organisatsiooni struktuur ning Fazeri Eesti üksus hakkab alluma emaettevõttele Soomes.
“Näen oma esmast ülesannet selles, et tagada järgmise poole aasta jooksul Fazeri Eesti üksuse sujuv toimimine ja ettevõtte arenguplaanide elluviimine. Fazer on traditsioonidega ja tubli ettevõte ning tööd meil jagub, sest sihid on kõrgel nii leiva-saia kui maiustuste turul,” kommenteeris Aamisepp. 
Riina Aamisepp töötab Fazeris alates novembrist 2008. Pärast lapsehoolduspuhkuselt tööle naasmist on ta alates 2011. aastast töötanud Fazer Eesti turundusjuhina. Enne Fazerit on Riina Aamisepp töötanud Atria Eesti müügidrektori ja turundusdirektorina ning Shelli Eesti jaemüügijuhina.
 

Seotud lood

Uudised
  • 07.03.13, 11:49
Selveri kallis ninanips
Kuna Selver võttis oma kauplustes Fazerilt küpsetuspunktid üle, vähenes viimase käive ning koondada tuli mitukümmend töökohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele