• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 22.12.12, 13:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault-Nissan omandab 74,5% AvtoVAZist

Renault-Nissan alustas koostööd Russian Technologiesiga, omandades 2014. aasta keskpaigaks ettevõttes enamusosaluse – 74,5% AvtoVAZist.
Kui Hiina autoturg näitab esimesi märke kasvu aeglustumisest, siis Venemaal kasvas möödunud aastal müüdud autode arv 40% võrra, 2,6 miljoni sõidukini. Tänavuse aasta müügimaht peaks kasvama 2,9 miljoni sõidukini, teatas whatcar.ee.
"Venemaast on saamas 2015. aastaks Euroopa suurim autoturg," ütles Renault-Nissan liidu juht Carlos Ghosn. "Turg on äärmiselt konkurentsi tihe ja kõikidel suurtel autotootjatel on juba siin oma ettevõtted," märkis ta.
Renault-Nissan investeerib 2014. aasta keskpaigaks lõpetatavasse tehingusse 23 miljardit rubla ehk  ligemale 564 miljonit eurot. Sellega saadakse 67,13% osalus ühisettevõttest ja 74,5% suurune osalus AvtoVAZis.
Ghosn tahab taaselustada Lada automargi, kasutades Renault-Nissani tehnoloogiat ja oskusi. 2015. aastaks soovitakse toota Venemaal 1,4 miljonit Lada, Renault ja Nissani autot aastas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele