Meediaagentuuri Idea Havas Media strateegiadirektor Kätrin Maidla andis Best Practice'i seminaril mitmeid nõuandeid raadioreklaamiks.
1. Rohkem kanaleid, parem katvus
2. Kaasa venekeelne kuulaja – vene kuulaja jagatab meeleldi nii positiivset kui negatiivset kogemust sõpradega, elatakse väga palju rohkem kaasa.
3. Kanalile sobiv sõnum!
4. Brändi kuvandi, sõnumi ja audiolahenduse ühtsus – print, raadio, välimeedia – kui panna kõrvuti, peaks olema üks terviklik komplekt!
5. Mõjuta otsustusetapi õiges faasis!
6. Kaasa kõik agentuurid parimaks lahenduseks!
Maidla esines seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.