Meediaagentuuri Idea Havas Media strateegiadirektor Kätrin Maidla andis Best Practice'i seminaril mitmeid nõuandeid raadioreklaamiks.
1. Rohkem kanaleid, parem katvus
2. Kaasa venekeelne kuulaja – vene kuulaja jagatab meeleldi nii positiivset kui negatiivset kogemust sõpradega, elatakse väga palju rohkem kaasa.
3. Kanalile sobiv sõnum!
4. Brändi kuvandi, sõnumi ja audiolahenduse ühtsus – print, raadio, välimeedia – kui panna kõrvuti, peaks olema üks terviklik komplekt!
5. Mõjuta otsustusetapi õiges faasis!
6. Kaasa kõik agentuurid parimaks lahenduseks!
Maidla esines seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.