• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 06.11.13, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rehe: kommunikatsioon eriti oluline ootamatu teate korral

„Tööpäev oli lõppenud, olin kodu poole sõitmas, kui tuli kõne,“ meenutas pankur Aivar Rehe, kuidas ta Sampo Panga juhatuse esimehena aastal 2007 sai teada, et järgmisel päeval on nende omanikuks Danske Bank. „Öeldi, et homme Sampot enam ei ole.“
„Mõtlesin hetke, pöörasin auto ümber ja sõitsin tagasi kontorisse,“ jätkas Rehe. „Kutsusin kokku kommunikatsiooniinimesed, võtsime Danske panga kodulehe lahti ning üritasime koos aru saada, mida kujutab endast see organisatsioon, kes meid homsest hakkab juhtima.“
Tippjuhile on oluline teha koostööd kommunikatsioonijuhiga, rõhutas Danske Banki esimees ja pangaliidu president Aivar Rehe eile kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojal.
„Kui oled teatud muutuste protsessis panga või muu organisatsioonina, on oluline osata kommunikeerida,“ selgitas Rehe. „Sul on kliendid, töötajad, partnerid ja ühiskond, kes kõik üritavad aru saada, kuidas see sinu muutus mõjutab nende konteksti,“ lisas ta. „On tähtis, et oleks inimene, kes oskaks professionaalset lahti rääkida ja tõlgendada kõike, mida me näeme,“ arvas pangaliidu juhatuse esimees.
„Tihti peetakse kommunikatsioonijuhti tüütuseks, mina isiklikult sellega nõus ei ole,“ ütles ta. Pigem säästab ta Rehe sõnul juhi vaimuenergiat, aimates ette ja olles valmis muutustele vastama.
Rehe võrdles kommunikatsioonijuhi funktsiooni maratoonijooksu eestvedajaga. „Ta on justkui see jooksja maratonil, kes teatud perioodi on ees ja aitab sul säästa energiat, kuid siis oskab õigel hetkel kõrvale astuda ja võiduau läheb juhile,“ rääkis Rehe, „Tema eesmärk on näidata juhile see õige rada, et juht jõuaks soovitud tulemuseni,“ lisas ta.
„Kommunikatsioon on laiem kui ainult pressiteate koostamine,“ lõpetas Rehe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele