Homsest sõidavad täistunniekspressid Mootor Gruppi kuuluva Sebe asemel teise tütarettevõtte Lux Expressi nime all, tuues muudatusi nii kontsernis kui reisijaile.
"Mõne aasta eest oli veel Sebe põhitegevuseks linnadevahelise liiniliikluse korraldamine, täna on sellele lisandunud mitmeid ärisid, näiteks Tartu linna, Ida-Virumaa ja Võrumaa avalik liinivedu, kaitseväe eritehnika remontimine ja hooldus. Jagame need tegevused Sebe eri ettevõtete vahel ära, et hoida paremini fookust. Sebe jätkab linnaliinide korraldamisega, Sebe projektettevõte Milrem võtab üle kaitsetehnika hooldamise ning teiste Eesti linnade vahel ja Tallinna-Tartu vahelistel tavaliinidel hakkab reisiliiklust korraldama Eesti Buss," selgitas Sebe juht Kuldar Väärsi.
Täistunniekspressiga reisijate jaoks seisab ees mitu muudatust. Lux Expressi juht Hannes Sarapuu tõi eesseisvatest muudatustest välja näiteks reisisaatja lisandumise täistunniekspressi reisidele, et reisijate bussi sisenemine ja piletite kontrollimine käiks kiiremini ning poleks enam bussijuhi kohustus.
Lisaks saavad reisijad alates homsest maksta pileti eest ka bussis pangakaardiga ning võivad siseneda bussi ka piletita, kui on veebist pileti ostes selle uues müügikeskkonnas registreerinud.
Senise pensionäridele kolmel nädalapäeval kehtinud 50protsendilise ja muudel päevadel kümneprotsendilise soodustussüsteemi asemel kehtib homsest täistunniekspressis iga päev 40protsendiline soodustus.
Tudengid saavad soodustust 10%, rahvusvahelise püsikliendisüsteemiga liitudes on soodustus 25%. Üliõpilased kaotavad laupäevased poole hinnaga piletid, kuid igapäevaselt lisanduvad täiendavad soodustused kuni 16aastastele lastele.
Täistunniekspress väljub nii Tallinnast Tartusse kui vastupidi iga päev 14 korda. Narva suunal tõuseb Lux Expressi täistunniekspressi väljumiste arv Tallinnast, olenevalt nädalapäevast seitsmelt kümnele ning Pärnusse neljalt kuuele. Kõikide muude seni Sebe opereeritud linnadevaheliste bussiliinide hinnad ja väljumiste arvud jäävad esialgu samaks.
Seotud lood
Hugo Osulale kuuluva bussifirma SEBE tütar Milrem on valmis saanud mehitamata roomiksõiduki mehhaanilise prototüübi, mis saadetakse peagi Londonis algava suurima kaitse- ja julgeolekutehnika messi poole teele, ütles Milremi tegevjuht Kuldar Väärsi.
Kaitseministeerium toetab ASi Sebe tütarfirmat Milrem OÜ mehitamata transpordivahendi arendamisel, samuti rahastab ministeerium veel nelja ettevõtet.
Mootor Grupi juhatuse esimehe Hugo Osula sõnul valmistub bussiettevõte muudatustega ülidoteeritud rongiliiklusele arvestatava konkurentsi pakkumiseks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.