Rovio turundusjuht Peter Vesterbacka teatas täna Helsingis IT-konverentsil Slush, et soomlaste loodud mobiilimäng Angry Birds on ületanud kahe miljardi allalaadimise piiri.
Alles eelmise aasta mais teatas ettevõte miljardi allalaadimise täitumisest. Angry Birdsi erinevad mängud on ühed populaarseimad Google'i ja Apple'i rakenduste poodides. Näiteks Google Play poes on tasuta originaalmängu alla laaditud 100-500 miljonit korda. Võrdluseks, Facebooki rakenduse allalaadimine jääb sealsamas 500 miljoni kuni miljardi korra vahele.
Angry Birdsi looja Rovio Entertainment asutati kümme aastat tagasi ning selle ajaga on mängust saanud rahvusvaheline kaubamärk. Lisaks erinevatele platvormidele loodud üheksale mängule toodetakse Angry Birdsi multifilme, raamatuid, teemaparke ja nii edasi. Valmimisel on ka Angry Birdsi teemaline film.
Rovio peakontor asub Soomes Espoos, lisaks on ettevõte laienenud Hiinasse, USAsse, Rootsi, Jaapanisse ja Suurbritanniasse.
Rovio käive oli mullu 152,2 miljonit eurot, kasvades 101% võrreldes 2011. aastaga. Puhaskasum oli 55,5 miljonit eurot.
Seotud lood
Helsingis toimuva IT-konverentsi Slush kiirtutvustusvõistluse võitis Eesti päritolu idufirma Weekdone.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.