Eile IT-konverentsil Slush kiirtutvustusvõistluse võitnud Weekdone'i esindaja Jüri Kaljundi jaoks tuli võit täieliku üllatusena.
"Ma ei lootnud väga kuskile edasi saada, mul ei olnud väga suurt eesmärki ka siia tulles, et pean nüüd võitma või raha tõstma, nii et natuke üllatust oli," ütles Weekdone'i üks asutajaist eile vahetult pärast iduettevõtte võitjaks kuulutamist.
Weekdone kutsuti osalema Euroopa ühele suuremale IT-konverentsile Pitching Competition, milles osalenud sada idufirmat peavad lühikeste ettekannetega tutvustama ettevõtjatele ja investoritele oma ideed, nii et see neile meeldiks ja silma jääks. Lisaks tõi võit Helsingis Weekdone'ile 10 000eurose preemia.
"Esiteks me ei olnud selle saja pitch'iva firma seas," rääkis Kaljundi. "Sain mõni päev tagasi teada, et üks koht vabanes, tule ja osale ka. Ma ei olnud üldse valmistunud, nagu paljud valmistavad ette oma presentatsiooni ja kõike muud. Ma tegin seda väga jooksvalt, täna (eile – toim) hommikul tegime alles slaide ja nii see juhtus."
Weekdone pakub firmadele meeskonnatöö juhtimise rakendust. Lisaks Kaljundile, kes tegeleb tootearendusega, on idufirma käivitajad arendaja Janek Hiis ja disainer Veli-Johan Veromann.
Žürii liige ja investor Ilkka Kivimäki ütles, et Slushil osalenud 1300 ettevõttest 400 tahtsid võistlusest osa võtta. "Valik oli üüratu ja väga heal tasemel, nii et žüriil oli mitmetel põhjustel äärmiselt keeruline valida parimaid firmasid. See ei ole tegelikult meeskonande suhtes aus, et valisime finaali vaid ühe ettevõtte igast ringist, sest siin oli tegelikult palju võitjaid," sõnas Kivimäki.
Kaljundi jaoks ei olnud Slushile tulemise eesmärk üleüldse niivõrd raha või investoreid leida, vaid pigem oma ettevõtmist tutvustada ning uusi huvilisi otsida.
"Raha rahaks, aga on kaks olulist asja: ühelt poolt saime palju uusi kliente, kes liitusid meie teenusega, teiseks investorid vaatavad selliste võistluste võite. Kui me näiteks 6 või 12 kuu pärast investorit otsime, siis ma arvan, et see aitab ka kaasa," leidis Kaljundi.
Weekdone jätkab tema sõnul oma igapäevast tööd, et teha rakendust lihtsamaks, ilusamaks ning üha rohkem aidata kaasa müügi- ja turundustööle. "Eesmärk on ju alati muutuv, saada 100, 250, 1000 klienti, tõsta käivet. Startupi elu ongi selline, et iga päev midagi muutub," tõdes Kaljundi.
Helsingis toimus 13.-14. novembril idufirmadele ja investoritele mõeldud konverents Slush. Kuuendat korda toimunud konverentsi korraldas Helsingis baseeruv idufirmade kiirendi StartupSauna.
Seotud lood
Täna algab Helsingis rahvusvaheline idufirmade konverents Slush, mille raames toimuval võistlusel osalevad ka idufirmad Eestist.
Ükskõik millises Aasia riigis läbilöömiseks tuleb olla rohkem kohalik kui on kohalikud firmad ise, rääkis Rovio turundusjuht Peter Vesterbacka Helsingis IT-konverentsil Slush.
Helsingis toimub täna ja homme suur idufirmade konverents Slush, kus astuvad üles nii Eestis kui üle ilma tuntud idufirmad ja riskiinvestorid.
Helsingis algas täna rahvusvaheline IT-konverents Slush, kus ka Eesti idufirmad otsivad investoreid ja investorid huvitavaid idusid, kuhu raha paigutada.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele