• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 27.11.13, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wazzap: reiside ostmine kolib büroost veebi

Traditsiooniliste reisibüroode tähtsus väheneb üha rohkem online-keskkondade arvelt, sest reisiostjate seas levib veendumus, et iseseisvalt ilma bürootöötaja mõjutusteta saab reisi soodsamalt.
"Eestis on registreeritud 421 reisibürood, kuid vaid ligi kümnel neist on korralikult välja töötatud online-broneerimiskeskkond, mis annab neile turul tugeva eelise laiema sihtgrupini jõudmiseks," rääkis Estraveli turundusdirektor Janika Ritson turunduskoverentsil Wazzap?.
Kuna veebis valivad kliendid kõik piletid ja paketid ise, ilma kõrvaliste mõjutusteta, arvavad nad, et leiavad ka soodsama hinna, sest nii ei pea maksma kinni kellegi töötasu, selgitas Ritson. "Samas on reisibüroos sooritatud ostu puhul tagatud alati abi reisitõrgete korral ning äriklientidel on rohkem võimalusi erisoovide esitamiseks, näiteks reisistatistika ja kuludekontrolli tegemiseks," lisas ta.
"Online-keskkonnas jällegi on võimalik hindu kohe mugavalt võrrelda ja pakkumisi kiirelt broneerida. Teisest küljest on veebis väga suur hulk infot, mille seast võtab vähem kogenud tarbijatel sobiva pakkumise leidmine omajagu aega. Suuremad on ka ebaõnnestumisriskid keerulisemate marsruutide puhul, näteks kipuvad reisiostjad veebis liiga lühikest ühelt lennukilt teisele ümberistumisaega valima," kommenteeris Ritson.

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.13, 13:40
Wazzap: sealihatootjad maitsetega mängida ei julge
Kuigi Eestis toodetakse sealiha isegi rohkem, kui sellele jagub kohalikul turul nõudlust, ei julge tootjad Eesti köögi alustalaga liialt eksperimenteerida, et mitte üha nõudlikumaid lihasööjaid ehmatada.
Uudised
  • 27.11.13, 11:33
Wazzap: selvekaupmeeste uut reaalsust juhivad allergikud
Suurte toidupoodide klientuur on teinud oma tarbimisharjumustes järsu muutuse, kaupluse edukust dikteerivad toiduallergikud ja pikaldased miljööd hindavad poodlejad.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele