• OMX Baltic−0,03%298,37
  • OMX Riga−0,06%863,85
  • OMX Tallinn0,1%1 953,81
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,73
  • S&P 500−2,47%5 263,08
  • DOW 30−1,93%39 590,95
  • Nasdaq −3,35%16 259,14
  • FTSE 1000,32%8 275,6
  • Nikkei 225−1,01%33 920,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,54
  • OMX Baltic−0,03%298,37
  • OMX Riga−0,06%863,85
  • OMX Tallinn0,1%1 953,81
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,73
  • S&P 500−2,47%5 263,08
  • DOW 30−1,93%39 590,95
  • Nasdaq −3,35%16 259,14
  • FTSE 1000,32%8 275,6
  • Nikkei 225−1,01%33 920,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,54
  • 30.12.13, 07:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu professor: Rail Baltic on eelmise sajandi projekt

Vilniuse Gediminase tehnikaülikooli professor Ramunas Palšaitis leiab, et Rail Balticu näol üldsegi tegemist 21. sajandi projektiga.
Eesti Päevalehele intervjuu andnud Palšaitise sõnul on Leedu valitsus otsustamiseks liiga killustunud - Leedu ükskõiksus Rail Balticu vastu tuleneb koalitsioonivalitsusest. Samas lisas Palšaitis, et Rail Baltic on eelkõige mõeldud kaupade transpordiks ja ta ei näe väga suurt nõudlust, et kiiret ühendust hakkaksid kasutama reisijad.
"Projekteeritud kiirus sellel on 160 km/h, reaalne kiirus hakkab olema 100–120 km/h. Suurbritannias saavutati selline kiirus ühel liinil reisirongidele sada viiskümmend aastat tagasi. Praegu oleks vaja sihtida kiirusi 220–250 km/h," ütles ta Eesti Päevalehele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele