• OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,4%5 865,6
  • DOW 30−0,8%43 402,47
  • Nasdaq −2,36%18 656,13
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,53
  • OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,4%5 865,6
  • DOW 30−0,8%43 402,47
  • Nasdaq −2,36%18 656,13
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,53
  • 30.12.13, 07:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu professor: Rail Baltic on eelmise sajandi projekt

Vilniuse Gediminase tehnikaülikooli professor Ramunas Palšaitis leiab, et Rail Balticu näol üldsegi tegemist 21. sajandi projektiga.
Eesti Päevalehele intervjuu andnud Palšaitise sõnul on Leedu valitsus otsustamiseks liiga killustunud - Leedu ükskõiksus Rail Balticu vastu tuleneb koalitsioonivalitsusest. Samas lisas Palšaitis, et Rail Baltic on eelkõige mõeldud kaupade transpordiks ja ta ei näe väga suurt nõudlust, et kiiret ühendust hakkaksid kasutama reisijad.
"Projekteeritud kiirus sellel on 160 km/h, reaalne kiirus hakkab olema 100–120 km/h. Suurbritannias saavutati selline kiirus ühel liinil reisirongidele sada viiskümmend aastat tagasi. Praegu oleks vaja sihtida kiirusi 220–250 km/h," ütles ta Eesti Päevalehele.

Seotud lood

Uudised
  • 30.12.13, 09:32
Rail Baltic tõstaks Soome konkurentsivõimet
Balti riikidest läbi Poola Saksamaale välja viiv kiire raudteeühendus Rail Baltic tõstaks ka Soome majanduse konkurentsivõimet, luues alternatiivkanali meretranspordile, mis väävlidirektiivi jõustudes tuntavalt kallimaks läheb, kirjutas läinud nädalal Soome majandusleht Kauppalehti.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 09:00
Turvapartner peab alati käima mitu sammu ees: mis tagab ühe sündmuse õnnestustumise?
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele