• OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • 31.01.13, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorraldaja: 2013 on vabandamiste aasta

Suhtekorraldusfirma Corpore konsultandi ja nõukogu liikme Janno Tootsi sõnul tuleb 2013. aasta vabandamiste aasta.
Rääkides vastutustundlikest ettevõtetest märkis Janno Toots Äripäeva suhtekorralduskonverentsil, et ettevõtted peavad tänavu aina enam üle vaatama oma trende ja käitumisi. ”2013 tuleb vabandamiste aasta,” lausus Toots, kelle sõnul võiksid kõik ettevõtted oma vabandamised üle vaadata.
Samuti dikteerib tema sõnul tänavu klient aina enam suhtekorraldajate tegevusi. ”Meie peame oma plaanides lähtuma sellest, mida tarbija teeb. Kommunikatsioonis on fookus tarbija vajadustel, mille rahuldamine tõstab brändi väärtust. Mõned ettevõtted on võibolla liiga rõhunud oma seiksikale brändile ja elustiilile ajal, kui inimesed ootavad ümbrikus elektriarveid jms. Sellises olukorras hindab klient muid väärtusi,” soovitas Toots suhtekorraldajatel rohkem jälgida tarbija tegevusi.
Samuti soovitas Toots suhtekorraldajatel lisaks televisioonile otsida ka muid võimalusi. ”Kui olid Elioni probleemid, siis kui palju mõjutas inimeste elu see, et televisioon puudus? Internet oli ju olemas,” märkis Toots ja lisas, et ka suhtekorralduses tasub mõelda sellele, kuidas pakkuda erinevat multimeediamaterjali.
Kommunikatsioonis ei tohi Tootsi sõnul probleemi korral sattuda krampi, klient tahab teinekord lihtsalt seda, et temaga suheldaks. ”Probleem ei kõnni ise minema,” lisas Toots.

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.13, 10:44
Elion sai kriisi ajal õhtuga 60 000 kõnet
Kriisi ajal üritati meile ühel õhtul helistada 60 000 korda, rääkis Elioni IT-juht Taivo Tender.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele