Suhtekorraldusfirma Corpore konsultandi ja nõukogu liikme Janno Tootsi sõnul tuleb 2013. aasta vabandamiste aasta.
Rääkides vastutustundlikest ettevõtetest märkis Janno Toots Äripäeva suhtekorralduskonverentsil, et ettevõtted peavad tänavu aina enam üle vaatama oma trende ja käitumisi. ”2013 tuleb vabandamiste aasta,” lausus Toots, kelle sõnul võiksid kõik ettevõtted oma vabandamised üle vaadata.
Samuti dikteerib tema sõnul tänavu klient aina enam suhtekorraldajate tegevusi. ”Meie peame oma plaanides lähtuma sellest, mida tarbija teeb. Kommunikatsioonis on fookus tarbija vajadustel, mille rahuldamine tõstab brändi väärtust. Mõned ettevõtted on võibolla liiga rõhunud oma seiksikale brändile ja elustiilile ajal, kui inimesed ootavad ümbrikus elektriarveid jms. Sellises olukorras hindab klient muid väärtusi,” soovitas Toots suhtekorraldajatel rohkem jälgida tarbija tegevusi.
Samuti soovitas Toots suhtekorraldajatel lisaks televisioonile otsida ka muid võimalusi. ”Kui olid Elioni probleemid, siis kui palju mõjutas inimeste elu see, et televisioon puudus? Internet oli ju olemas,” märkis Toots ja lisas, et ka suhtekorralduses tasub mõelda sellele, kuidas pakkuda erinevat multimeediamaterjali.
Kommunikatsioonis ei tohi Tootsi sõnul probleemi korral sattuda krampi, klient tahab teinekord lihtsalt seda, et temaga suheldaks. ”Probleem ei kõnni ise minema,” lisas Toots.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest