EMT ärikliendi divisjoni juht Jüri Kriisemann ütles täna Best Marketingi konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad", et mobiilioperaatori ainult kõneminuti järgi valimine on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi.
"Hinnata mobiilioperaatorit ainult kõneminuti järgi on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi või meest kehakaaluindeksi järgi. See ei ole kriteerium, mille järgi peaks valima," lausus ta.
Ta nentis, et 90% klientidest kaotavad nad konkurentidele Tele2-le ja Elisale mitte hinna pärast, vaid emotsiooni pärast. "Minu jaoks on oluline, et klient oleks oma otsusega rahul," nentis Kriisemann.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein ütles täna Best Marketingi konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad", et ettevõtte müüb iga teise õlle kampaaniahinnaga.
Juuste hõrenemine ja kiilanemine tekitab pidevalt stressi? 14aastase kogemusega juuksespetsialist annab nõu juuste efektiivseks taastamiseks ning ka juuste siirdamise eel- ja järelhoolduseks.