Briti kaubamajakett Debenhams on võtnud ette hoogsa laienemise Eestis. Sel sügisel avab Debenhamsi Rocca Al Mare kaubanduskeskuses esimese kaubamaja Eestis.
Möödunud nädalal teatas ettevõte frantsiisilepingu alusel Debenhamsi kaubamajade avamisest Riias 2014. aasta märtsis ja Tallinnas sama aasta sügisel Panorama City kaubanduskeskuses. Kuid mida kujutab endast ettevõte Debenhams?
Debenhams peab oma põhiklientideks Suurbritannias naisi vanuses 25-54, kes ostavad kaupu nii endale kui ka perele. Debenhams nimetab neid ABC1-grupiks. Naisterõivaste turul on Debenhams positsioneeritud kallimasse hinnaklassi kui näiteks Eestis tegutsev teine Briti kaubamajakett Marks & Spencer, kelle kliendid on ka Debenhamsi omadest vanemad. Kunagi Eestis tegutsenud Briti kaubamajaketi Nexti kunded on mõlemast nooremad ning see on ka positsioneeritud madalamatele hindadele.
Suurt turuosasid ei ole ettevõttel Suurbritannias ette näidata. Parim on ta turupositsioon kallima hinnaklassi ilutoodete turul, kus ta on teisel kohal ja internetimüügis suisa turuliider. Teistes tootesegmentides on kompanii turuosad 0,4-5,1 protsenti, mis annab turuosa neljandast 14.ni.
Loe kaubamajalt pikemalt tänasest paberlehest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!