Apple'i iPhone'ide ekraanide üks kahest tootjast Japan Display tahab müüki suurendada 60%, otsides klientideks väiksemaid telefonide ja tahvelarvutite tegijaid, vahendas Reuters.
Japan Display tegevjuhi Shuichi Otsuka sõnul soovib firma 2014. aasta märtsiks, kui lõpeb ettevõtte majandusaasta, suurendada müüki praeguselt ligi 500 miljardilt jeenilt (3,9 miljardit eurot) 800 miljardini jeenini (6,2 miljardit eurot). Japan Display on maailma suurim väikeste kuni keskmise suurusega ekraanide tootja.
Japan Display loodi eelmise aasta aprillis Sony, Hitachi ja Toshiba väikeseid paneele tootvate divisjonide ühinemise teel. Ettevõte on tuntud kui Apple'i ühe oluliseima varustajana. Apple'i käive jäi Wall Streeti prognoosidele alla kolmandat kvartalit järjest.
"Enne neljandat kvartalit arvasime, et meid tabab tubli puudujääk. See oli tellimuste osas järsk tagasiminek," ütles Otsuka.
Japan Display kärpis kulusid, suurendas tootlust tehastes ning suutis oktoobrist kuni detsembrini kestnud perioodiga saadud kahjud korvata väiksematele klientidele tehtud müügiga.
"Me peame agressiivselt jätkama suuremate klientide tagaajamist, aga me jätkame läbirääkimisi nendega, kes meie jaoks omavad suuri võimalusi," täiendas Otsuka.
Japan Display konkureerib jaapanlaste Sharpi ja lõuna-korealaste LG Displayga.
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 12:26 (Eestis kell 19:26) langes Apple Inc 1,56%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind kukkunud 30,04%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tavaliselt meeldib analüütikutele öelda välja enda prognoosid päev pärast Apple'i eelmise kvartali tulemusi, kuid seekord otsustas Morgan Stanley analüütik teha seda kaks nädalat enne tulemusi.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.