Ülemiste City ärilinnakut arendava AS Technopolis Ülemiste netokäive kasvas tänavu I kvartalis võrreldes eelmise aasta I kvartaliga 16,7 protsenti.
Ettevõtte netokäive oli 1,4 miljonit eurot, kulumieelne tegevuskasum EBITDA kasvas 44,7 protsenti 0,8 miljoni euroni.
„Netokäive kasvas peamiselt tänu äripindade suuremale täituvusele,“ ütles AS Technopolis Ülemiste juhatuse esimees Gert Jostov. „Äripindade täituvus ettevõtte hallatavas Ülemiste City Targa Äri linnakus tõusis 90,1 protsendilt 96,1 protsendini.“
See viitab Gert Jostovi sõnul selgelt uute büroopindade vajaduse järele linnakus. „Õnneks saab äripindade põud peagi lahenduse – juba sel aastal valmib meie suurprojekt, Lõõtsa 8 kolmiktornid,“ märkis Jostov. „Kolmiktornide valmimine toob Ülemiste Citysse tööle üle 2200 uue inimese, linnakus töötavate inimeste arv tõuseb sellega kõigi eelduste kohaselt 6000 töötajani.“
Muuhulgas anti Technopolis Ülemiste kontorile tänavu veebruaris keskkonnahoidliku kontori „WWF Green Office” tiitel.
AS Technopolis Ülemiste kuulub 49protsendilise osalusega ASile Mainor Ülemiste ja 51protsendilise osalusega Technopolis Baltic Holding OÜ kaudu Technopolis kontserni emaettevõttele Technopolis Plc.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ülemiste City ärilinnakut arendava AS Technopolis Ülemiste kulumieelne tegevuskasum EBITDA kasvas samas võrdluses 12,5 protsenti, 1,6 miljoni euroni.
Technopolis Ülemiste juhatuse esimehe Gert Jostovi sõnul kaalutakse linnakusse kortermajade ehitamist. Linnaku ühe rentniku ravimimüüja Bayeri Balti kommunikatsioonijuhi Eike Kingsepa sõnul on nemad igati selle mõtte poolt.
Technopolis Ülemiste juhatuse esimehe Gert Jostovi sõnul kaalutakse linnakusse kortermajade ehitamist. Ühe linnaku rentniku, ASi Helmese juhi Jaan Pillesaare sõnul neile see mõte sobib.
Technopolis Ülemiste juhatuse esimehe Gert Jostovi sõnul kaalutakse linnakusse kortermajade ehitamist. Uus Maa juhatuse liikme Jaanus Lauguse hinnangul ei tundu Ülemiste elukvartalina atraktiivne.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.