Baltika allkirjastas 15. mail frantsiisivõtjana lepingu ettevõttega A Levy & Son Ltd, millega omandab Blue Inc kaubamärkide esindusõigused Baltikumis, teatas ettevõte börsile.
Frantsiisi võtmine on seotud Baltika strateegilise eesmärgiga suurendada müügimahtu ning turuosa Baltikumis.
A Levy & Son Ltd rajati aastal 1912 Suurbritannias. Ettevõttes 1997. aastal loodud Blue Inc brändiga pandi alus kiirele kasvule ning tänaseks on avatud üle 140 Blue Inc kontseptsiooni poe. Kui Suurbritannias müüakse Blue Inc kontseptsiooni all nii meeste-, naiste- kui noorterõivaid, siis Baltika keskendub Baltikumis Blue Inc London meestemoe pakkumisele.
Blue Inc London kontsepti lisandumine võimaldab laiendada kliendi sihtrühma, pakkudes atraktiivse hinnatasemega kvaliteetseid meeste vabaajarõivaid. Kontseptsioon võimaldab Baltikal teha pakkumise uuele sihtgrupile, mida oma brändide tootevalikuga ei kaeta.
Esimesed Blue Inc London kauplused avatakse Eestis Tallinnas ja Lätis Riias ning Valmieras selle aasta kolmandas kvartalis. Kolme järgmise aasta jooksul on kavas avada vähemalt 10 Blue Inc kaubamärgi poodi Baltikumis.
Seotud lood
Kommentaaris Baltika esimese kvartali tulemustele märkis Swedbank, et Venemaa turg annab Baltikale põhjust muretsemiseks ning aktsia hinnasiht ja soovitus jäävad muutmata.
Baltika mai müügitulu ulatus 4,9 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 8%, teatas ettevõte börsile.
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.